Bu şartlar,  backlinkprogrami.com.tr’nin marka sahibi Work Medya şirketi tarafından uygulanan, işletilen ve barındırılır. 

1. Kullanıcı Yükümlülükleri

Back Link program paketlerini alan kullanıcılar, paket özelliklerine göre kullanım sağlayacaklardır. Paketlerinde olmayan bir özellik için paket yükseltme yapmalıdırlar.

2. Work Medya Yükümlülükleri

Work Medya, paketlerini kullanan müşterilerine sorunsuz hizmet vermekle yükümlüdür. Müşteri sorumluluğunda olmayan bütün sorunlarda Work Medya kullanıcı kaybını (ek gün ekleme, backlink listesi yükleme vb..) karşılayacaktır.

Work Medya, hizmetin tüm mülkiyet haklarının sahibidir ve bunları elinde tutar.

3. Gizlilik

Web sitesinin, yazılımı, desteği, eğitim kullanımı konularında müşteri backlinkprogrami.com.tr’nin politikalarını kabul etmesini gerektirir.

4. Müşteri aşağıdaki maddeleri yapma hakkına sahiptir

  • Onayını istediği zaman geri çekebilir – Müşteri, Kişisel Verilerinin işlenmesine daha önce izin verdiği durumlarda, onayını geri çekme hakkına sahiptir.
  • Verilerinin İşlenmesine İtiraz Etme – Müşteri, Verilerinin Gizlilik Politikasında belirtilen izin dışında yasal bir temele dayalı olarak işlenmesi durumunda, Verilerinin işlenmesine itiraz etme hakkına sahiptir .
  • Doğrulama ve düzeltme isteme – Müşteri, verilerinin doğruluğunu doğrulama ve güncellenmesini veya düzeltilmesini isteme hakkına sahiptir.
  • Verilerinin işlenmesini kısıtlama – Müşteri, belirli koşullar altında Verilerinin işlenmesini kısıtlama hakkına sahiptir. Bu durumda Sağlayıcı, Verilerini depolama dışında herhangi bir amaçla işlemeyecektir.
  • Kişisel Verilerinin silinmesi veya başka bir şekilde kaldırılması – Müşterinin, belirli koşullar altında, Sağlayıcıdan Verilerinin silinmesini talep etme hakkı vardır.
  • Bir şikayette bulunun – Müşteri, yetkili veri korumasından önce bir talepte bulunma hakkına sahiptir.

5. Yetkisiz Kullanım

5.1. Müşteri bir insan olmalıdır. Hesaplar “botlar” veya diğer otomatik yöntemlerle kaydedilmemelidir.

5.2. Müşterinin bir Ana hesabı vardır. Bu Ana hesapta Müşteri, kullandığı paket uygunsa çoklu giriş yapabilir.

5.3. Müşteri, Hizmeti değiştirmemeli, uyarlamamalı veya hacklememeli veya herhangi bir şekilde Sağlayıcının Hizmetiyle ilişkili olduğunu yanlış bir şekilde ima etmek için başka bir web sitesinde değişiklik yapmamalıdır. Müşteri, genel görünümde olan kaynak kodunu tersine çeviremez veya yeniden kullanamaz. Bu, tüm JavaScript’i içerir. Kaynak kodu, Work Medya’nın telif hakkıdır.

5.4 Müşterinin hesap sınırlamalarını aşmak amacıyla Sağlayıcının sisteminden yararlanmaya yönelik her türlü önlem, hile veya geçici çözüm, sözleşmenin ihlali olarak görülür ve hesabın derhal feshedilmesine, tüm verilerin ve kalan kredilerin ve ön ödemelerin kaybedilmesine yol açar.

6. IP Adreslerinin Engellenmesi

Sağlayıcı, tamamen kendi takdirine bağlı olarak, belirli IP adreslerinden kullanıcıların Hizmetin Web Sitesine erişmesini engelleme hakkını herhangi bir zamanda saklı tutar. Bu şekilde Sağlayıcı, Hizmetin bütünlüğünü sağlayabilir.

7. Abonelikler, Faturalandırma Hesabınızdaki Ücretler

10.1. Genel

Müşteri, Sağlayıcı’ya ilgili faturada belirtilen abonelik ücretini belirtilen yinelenen abonelik süresi için ödemeyi kabul eder.

10.2. Ödeme şekli

Hizmete abone olmak için banka havalesi ya da kredi kartı ile ödeme yapması gereklidir.

10.3. İptal

Güvenlik nedenleriyle, Müşteri hesabını veya aboneliği iptal etmek için sağlayıcıya üyelikte kayıtlı olan telefon numarası ile arayıp talebi bildirmek yeterlidir. E-mail ile üyelik iptali yapılmamaktadır.

10.4. Müşterinin Abonelik Süresinin Otomatik Yenilenmesi

Müşteri, Hizmeti yalnızca teklifte veya faturada belirtilen abonelik süresi boyunca almaya hak kazanır. Tüm abonelikler, Müşteri tarafından iptal edilene kadar abonelik süresinin sonunda otomatik olarak yenilenecektir. Müşteri, herhangi bir zamanda herhangi bir otomatik yenileme bildirimi almayacaktır.

10.5. Yinelenen Faturalandırma

Tüm abonelik planlarında yinelenen faturalandırma kullanılır.

10.6. Ödeme başarısızlıkları

Müşteri, ödeme gecikmesine neden olan tüm sorunları 48 saat içinde çözmekle yükümlüdür. Örneğin: süresi dolmuş bir kredi kartı ile yeni bir ödemenin başarısız borçlandırma girişimleri, müşteriyi ödeme yükümlülüğünden kurtarmaz.

10.7. Bonus veya Deneme Süreleri

Müşteriye ücretsiz hizmet süreleri olarak Bonus veya Deneme süreleri sağlanıyorsa, bunlar ücretli hizmetlere dönüştürülemez.

10.8. İade yok

Sağlayıcı, Müşteriye herhangi bir zamanda geri ödeme yapmakla yükümlü değildir. Müşteri, Abonelik Dönemi sırasında Müşteri hesabını iptal etmeyi seçerse, Müşteriye tamamen veya kısmen geri ödeme yapılmayacaktır. Müşteri, Abonelik Dönemi sırasında Müşteri plan seviyesini düşürmeyi seçerse, yenileme sonrasında daha düşük bir miktar ödemeye hak kazanabilir, ancak Müşteri herhangi bir zamanda geri ödeme hakkına sahip değildir. Süresi dolmuş hesaplar için erişim kilidi politikası nedeniyle raporlara erişilemez.